Miljøfyrtårn lanserar LUMA – Ett nytt hållbarhetsverktyg för företag

Miljøfyrtårn lanserar LUMA – Ett nytt hållbarhetsverktyg för företag

Den 30 januari lanserade Miljøfyrtårn LUMA – ett innovativt och användarvänligt verktyg som ger företag full kontroll över sitt hållbarhetsarbete, oavsett storlek.

Med moduler för styrning, klimatredovisning och hållbarhetsrapportering hjälper LUMA företag att systematisera och dokumentera sitt hållbarhetsarbete på ett enkelt och effektivt sätt.

Din digitala hållbarhetsavdelning

LUMA ger företag en digital hållbarhetsavdelning, med konkreta åtgärder som ger verklig effekt. Det vägleder också företag mot Miljøfyrtårn-certifiering och förenklar omcertifieringsprocessen.

Allt samlas i en plattform, vilket gör hållbarhetsarbetet strukturerat, målinriktat och enkelt att följa upp.

INFO-subscription från Infosoft förenklar administrationen

För att säkerställa smidig abonnemangshantering är INFO-subscription från Infosoft integrerat i LUMA-plattformen. Det gör det enkelt för kunder att beställa, ändra och hantera sina abonnemang direkt i portalen. Ändringar träder i kraft omedelbart, och faktureringen är automatiserad och korrekt – en sömlös lösning för både Miljøfyrtårn och dess kunder.

  • ”Vi är stolta över att bidra till att LUMA-plattformen gör hållbarhetsarbete enkelt och tillgängligt för norska företag,” säger Johnny Flaa, VD för Infosoft. 
A smiling woman with blonde hair and glasses, wearing a black blazer and beige blouse, sitting in an office setting.
  • Vi letar alltid efter ny teknik för att förenkla och effektivisera processer, och vi är mycket nöjda med lösningen vi har utvecklat tillsammans med Infosoft, säger Linn Aas-Hansen Bøgebjerg, chef för organisation och affärsutveckling. 

Ladda ner vårt whitepaper: "När behöver du ett abonnemangssystem?"

whitepaper-blog-cta-se
Ladda ner vårt kostnadsfria whitepaper nu och få exklusiva insikter och strategier för att öka abonnemangstillväxten.